יום רביעי, 13 ביולי 2016

נגרות בהזמנה אישית עם חיסכון גדול בכיס

כשנטע פנתה אלי לעצב את ביתה ביישוב באזור מודיעין הגעתי למשפחה מקסימה, שביקשה להלביש את הסלון ואת פינת האוכל מחדש בדגש לספרייה גדולה, שתהווה את מרכז הבית ותכיל את ספרי הקודש.
בפגישת הכרות שערכנו, הוצג בפני התקציב הכולל לטובת ה"פרויקט". מאחר והספרייה היא הפריט מרכזי בסלון, לא רציתי להסתפק בשילוב יחידות מודולריות עם מידות קבועות מראש. החלטתי לחפש מקום שנוכל לעצב ספריה יפה ואלגנטית, לפי מידות ובמחיר סביר עקב אילוצי התקציב.

"פשוט" עניין של סגנון

אחרי חיפושים רבים הגעתי לגלריה מקסימה בשם "פשוט" עניין של סגנון, המייצרת ריהוט מעץ מלא. כאן, תופרים לכם את הנגרות.
אתם אומרים מה אתם רוצים, את הרוחב והגובה, את הסגנון האוהב, את החלוקה הפנימית, דלתות מגירות או ויטרינות, כפרי או מודרני, את סוג העץ והגוון וניתן לבחור בין אין ספור טקסטורות של עץ, מוחלק או מחוספס, מחורץ או מעושן.  


חזי הבעלים של הגלריה, מאוהב פשוט בעץ מלא. בצעירותו עיצב וייצר בחצר הוריו רהיטים מעץ מלא. הוא גילה שניתן לייצר רהיטים בעץ מלא לפי עיצוב אישי במזרח ולהזמין פריטים בודדים לפי הצורך. אלה יכולות להיות ספריות גדולות, מטבחים, פינות אוכל אך גם פרטי ריהוט משלים כמו שידות ושולחנות צד ואפילו פריטים מדגמיים. לדברי חזי, הייצור במזרח מוריד את עלויות הייצור וכך הוא מספק ללקוחותיו נגרות איכותית במחירים תחרותיים.

חזי עזיזי הבעליים של גלריית פשוט עם בתו ליאן

לפני חמש שנים חזי פחח את הגלריה המקסימה שנמצאת באזור התעשייה של כפר-סבא, בטהרת העץ המלא. המוטו של הגלריה להביא את הצעקה האחרונה בעולם העיצוב ואת הפריטים הטרנדיים ביותר אך גם לייצר ריהוט בהתאמה אישית לפי ביקוש  הלקוחות.


כאשר הגענו לגלריה לתכנן ולעצב את הספרייה של נטע, קיבלנו בדיוק את מה שרצינו. חזי ישב אתנו באופן אישי, תכנן כל פרט ופרט בספריה, בחרנו את דוגמת הדלת, את הקושרות, את הידיות וקיבלנו הדמיה ממוחשבת של הספרייה על מנת שנוכל להתרשם מהמוצר הסופי טרם נזמין. כאשר הגענו לסעיף ה"מחיר" אני חייבת לציין שהופתעתי לטובה. הבנתי שהייצור במזרח, ביחס להזמנה אצל נגר כאן בארץ,  חוסך עלוית של כארבעים אחוז.



בנוסף, הגלריה מציעה מבחר רחב של שטיחים עבודת יד. אלה הם שטיחי הקאשן, שטיחים אלגנטיים בדוגמאות של פרחים, המאופיינים בצפיפות השטיח ואיכות הצמר, שטיחים אוזבקיסטנים שהם שילוב של צמר ורקמה, אריגי קילים, שטיחים פקיסטניים בעלי דוגמאות מודרניות בצבעים עזים של טורקיז ואדום. 

צילום: סוזי לוינסון I אידית מרקוביץ



אזור התעשייה 7 כ"ס 

2 תגובות:

  1. אחרי הכל אפשר לראות תמונה של הספריה?

    השבמחק
  2. הספרייה כרגע בעבודה
    ברגע שתגיע לבית הלקוחות אפרסם

    השבמחק